Händelserik dag!!

Idag har det hänt mycket. Först var det julmarknad på Norra Vrams slott. Börjar bli en tradition för oss att gå där. Detta var tredje året i rad som vi besöker den trevliga marknaden. Väldigt mysig marknad med olika utställare och försäljare. Jag köpte ett bröd, en strutssalami, en wiskeyost, två flaskor glögg och en burk saffranshonung. Mums!! Brukar också ha som tradition att äta våra första lussebullar där. Men idag var de så torra och tråkiga så vi köpte färska munkar och åkte hem till vår styvsyster som även bjöd på lunch.

Sedan var det iväg till affären för att handla det sista inför min syster halloweenparty. HOn har bjudit tjejerna i klassen på övernattningsparty och skulle ha det hemma hos mig. Det blev bus och godis, hemgjord pizza ocg mys i pjamas med film och godis. Sedan övernattning i gillestugan! Mysigt och trevligt.

Och så det viktigaste av allt idag. Vägningen i morse. Som ni trogna läsare vet var målet 57 kg i dag. I söndags vägde jag 58,6 kg och hade ett midjemått på 84 cm. Trodde att jag skulle ligga runt 58 idag men ack så fel jag hade. Vågen visade på överraskande 56,9 kg och midjemåttet 81 cm. Helt otroligt stolt. Vilken känsla det är i kroppen när man lyckas nå sina mål. Det är en otrolig kick för självkänslan och motivationen blir åter på topp. Så nu har jag styrka att fortsätta. Har alltså gått ner 8 nästan 9 kg på 4 månader och har 9 kg kvar och 4 månader till den siste feb som ju är mitt slut datum för min vikt. Men det verkar ju uppenbarligen gå bra.

Nej nu ska jag gå och lägga mig!
Tack för mig
Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0