Nu går det fort

Tiden flyger i väg. Känns som det precis var helg. Men är bara en dag kvar innan det är dags för Martin att vara ledig igen. Ska bli skönt att ha honom hemma två dagar. Är ganska tufft med två förkylda pojkar och själv inte må så bra. SNorig och känner mig hängig. Det har ju tyvärr gått ut över träningen och har inte blivit någon löpning sedani torsdags. Fast hade ett hemma träningspass i måndag. Men det räcker inte. Men så länge jag inte är frisk får det vara så. Tänker på vad jag äter extra i stället.

Noel börjar gå ordentligt ni. Mer och mer. Han följer gåstolen när den flyttar sig och går längs bordet framför soffan. Han är så duktig. Någongång trillar han klart också men blir stadigare och stadigare. Duktig pojke. Får vi se hur lång tid det tar innan han kan gå själv. Leon ligger nog inte så långt efter. Spännande verkligen spännande.

Tittar på Hells Kitchen. Vilka amatörer. Haha känns som om jag hade gjort det bättre. Och då har jag ingen som helst erfarenhet eller kunskap. Men vissa saker fattar man ju av eget huvud. Men väldigt underhålland eoch pinsamt att titta på.
Nej nu ska jag joina min man i natten!!

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0