Första dagen på dagis, helt utan mamma!

Lämnade Leon och Noel på dagis i morse. Kl 8.30. De ska vara där full tid idag till 13.30. Första dagen idag som de ska vila där också, får vi se hur de löser det. Men det är spännande och jag hoppas att det går bra. Hade varit trist om det inte funkade med dagis som jag vill ha det. Men i detta läget passar det ju inte att var egoist direkt. Är ju helt på pojkarnas villkor och det måste kännas tryggt och bra för dem.

Om 30 min ska jag vara hos min BM i Klippan. Jag hade egentligen tid i morgon men har inte kännt mig helt oki så jag ringde och fick komma tidigare. Sedan igår har jag varit väldigt dåsig och kallsvettig. Matt i kroppen. Hade under några timmar i går kväll väldiga värkar som höll i sig i kanske 4-5 timmar. Sedan blev det inte mer. Nu känner jag oro i kroppen och det känns mest jobbigt. Martin har övernattning i natt också vilket inte gör att det känns bättre direkt. Hoppas hon kan lugna mig lite. Om jag har tur kanske hon kan känna och se om det hänt något mer så jag vet om jag har ont i onödan eller om det är på g. Det borde ju vara på g vilket fall som eftersom det bara är 13 dagar kvar! Vi får se vad hon säger. Håll tummen för att allt är bra och det inte är urinvägsinfektion i alla fall.

Nej jag får gå och göra mig i ordning och komma i väg. Ska lämna filmen också. Lika bra ta det på vägen.
Ska försöka komma ihåg att uppdatera i kväll när barnen lagt sig. Idag ska jag göra pasta och kycklinggratäng till middag!!!

Tack och hej!
Anna
2009-08-31 @ 23:30:29
URL: http://annaoja.blogg.sew.annaoja.blogg.se/

Hoppas att det gick bra för dig gumman! Snart dags att få se er nya familjemedlem, va kul! Slipper du bära på den tunga magen mer ;) vad kul med barnen på dagis, de kommer snabbt in i det ska du se även om det skulle vara lite dåligt i början. kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0