Lillejul och kul!!

Idag är det lillejul och vi firar jul med pappa och hans familj. Enligt traditionen ses vi hos min syster och hennes familj. Iår blir det julmacka och risgröt. Mums. Och så klart julklappar till alla barnen. Martin jobbar och vi hoppas att han hinner i någorlunda tid.

I morgon kommer Martins familj hit. Bröder med barn, föräldrar och morfar. Min syster kommer ju också eftersom hon är tillsammans med Martins bror. Skoj. Vi samlas mitt på dagen och äter lutfisk. Sedan mys fram till Kalle och efter det kommer tomten till alla barnen. Ska bli spännande se barnens reaktioner på tomten och julklapparna. Massa roliga saker får de!

I veckan har jag varit riktigt flitig. Bakade 104 bullar, 72 muffins, 80 nötknäck, 60 ischoklad med vitchoklad och 60 bananfudge. Tog själv och sågade av granen och bar och satte in den. Känns skönt att klara sig själv lite. Känns upplyftande att klara saker man inte hade gett sig på om mannen varit hemma.

Nu ska jag aktivera mina rastlösa barn!

GOD JUL alla min vänner och läsare!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0