45 dagar kvar !!

Det är  en och en halv månad. Inte speciellt långt kvar. Tiden går verkligen fort. Är nu i 33+3, så länge har jag inte varit gravid innan :-) Ibland känns det som jag går på övertid men kommer snabbt på att jag faktiskt har nästan sju v kvar. Tiden går fort och det är mycket praktiskt som ska fixas och hinnas med. Just nu är det mest att komma i ordning i hemmet. Ställa om möbler och göra ordning rummet till lillen. Sedan är dte ju dags för pojkarna att börja på dagis. Behöver lite saker inför det också. Har dock köpt det mesta men ska ha regnbyxor och lite små saker.

När Martin får lön den 13de ska vi åka till Ikea. Där ska vi köpa en förvaringshylla till pojkarnas rum, några hyllor till väggen till deras rum också. Vi ska ha en byrå i hallen som vi kan ha som förvaring till skor och kläder som mössor och liknande. Så tar vi bort skohyllan och en telefonbänk som vi har i hallen nu. Leon och Noel tömmer dem hela tiden och klättrar upp och ställer sig på dem. Jobbigt att städa efter dem och se till så de inte trillar hela tiden. Om jag har tur får jag även en helspegel. Har ingen sån idag och hade varit kul att kunna se hur man ser ut egentligen. :-) 

På söndag ska vi flytta upp tvn. Den bor i Källaren i vår gillestuga nu. Men den ska upp och finnas i vardagsrummet. När/om vi får sålt vår gamla bil ska vi även köpa en ny TV. En platt. Har en gammal 32" bakprojektions tv nu. I källaren i Gillestugan ska vi göra ett stort lekrum till barnen. Så får man gå ner där och leka någon timme om dagen. De kommer ju ha leksaker på sitt rum också. Ska bli skönt att få lite struktur på hemmet. Äntligen!!

Nej nu ska jag återgå till min städning och busiga barnen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0