48 dagar kvar!!

Nu är det spännande. Idag är jag i v. 33+0. Det är samma dag som den dagen pojkarna föddes.
Var hos BM idag och allt var fint. Hjärtar slår fint och alla prover är bra. Skulle ta nytt blodprov idag för att göra om min blodgruppering men hon stack i båda armarna och fick fortfarande inte ut något blod. Jag som älskar nålar och allt också. Typiskt. Men men vi skulle försöka igen nästa gång. Ska dit igen den 18/8.

Var på shoppingrunda idag och fyndade lite till pojkarna. Regnjackor inför dagisstart och vars en slarvjacka och tre par byxor. Kul med lite nytt. Var en skön runda i Ängelholm. Pia var också med..

Vet inte mer vad jag ska skriva!!!!!


Tack och hej!!
Anonym
2009-07-28 @ 10:11:51

Skönt allt va bra =) //emma i perstorp




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0