Tisdag!!

Idag är Martin borta över natten. Som tur är har jag fått hit min asyster och assistent Li. Hon har ju ändå sommarlov och ska vara här nu tills efter bröllopet. Skönt att ha lite hjälp med barnen och allt som ska fixas. Det börjar ju dra ihop sig nu och är bara 18 dagar kvar. Men det känns som om jag har mesta under kontroll och att allt kommer hinnas med.

Det som är mest stressigt just nu är ju att vi inte har någon pianist till solisterna i kyrkan. Hoppas att detta löser sig innan denna veckan är slut. Jag har i alla fall fixat noterna till alla låtarna som ska spelas. Var lite svett och tårar men fick till slut ner dem och kunde skriva ut. Inte gratis så klart. Ska under denna veckan stämma av med musiken till festen, fotograf och transporten vi ska åka med från kyrkan till festen.

I nästa vecka ska alla papper skrivas ut och vara klara. Har börjat lite och har förberett lite. Men ibland kommer ändringar i sista minuten och det måste ju fixas och ändras. Har precis gjort bordsplaceringen helt klart med de sista ändringarna och lite sånt smått och gott.

I morgon ska vi nog gå ner till badet här i Östra. Jag, Li och pojkarna. Sedan om det fortfarande är fint väder i helgen så tar vi en tur till Västersjön. Där är ju långgrunt och fint för barnen. Dessutom varmt i vattnet eftersom det inte e djupt. Pojkarna älskar att bada och leka i sanden. Mysigt.

Nu tror jag att de äntligen har somnat så nu ska jag in i duschen och sedan sätta mig vid tvn och låta Li måla mina tånaglar. Har ju svårt att nå dem själv. :-) Och så blir det lite pynt av våra ljus till bröllopet. Skoj skoj!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0