Lördag!!

Hej,
Idag är det en underbar lördag. Solen lyser och fåglarna kvittrar. Inte för att jag hör det inomhus men jag inbillar mig det i alla fall och det låter härligt. Ska gå ut om en timme. När pojkarna ska sova. Tar dem i vagnen och går till mamma. Vi ska ju fira Pias "student" idag. Hon har läst gymnasiekompetens på distans på komvux nu under flera år och har nu fått ett slutbetyg. Över 16 i snitt. Kanon tycker jag. En annan hade typ 12 när jag sluta!!
Vi ska vara hos mamma kl 13. Men eftersom pojkarna sover mellan 12 och 14 så tar vi och går lite tidigare. Vi ska äta chili con carne med pan och smör. Sedan blir det kaffe, kakor och tårta. Mysigt. Vi skulle äta ute också. Hel mys!

Har beställt tyg till min klänning också. Fick hem en provbit och jämnförde den med Malins klänning. Det är samma tyg med lite glansigare och lite tunnare. Helt oki. Kostar i affären ca 300 kr/meter. Jag har hittat på internätet för 55kr/meter. Så de 5 meter jag ska ha blev med frakt och allt 375 kr. I stället för 1500 som det hade kostat om jag köpt det i affären. Super bra deal. 

Var och kollade på en transport igår. Som ska ta oss mellan kyrkan och festlokalen. Men mer om det tänker jag inte säga det får bli lite hemlisar!! Kommer ju massa bilder efter den stora dagen. Min ring kom i torsdags. JObbigt att ha den hemma och inte få ha den på sig!! Måste ju prova den ibland. Den är supersnygg. Mindre än jag trodde men passar super fint ihop med min förlovningsring.


Åh vad det är roligt just nu.


Leon har börjat att gå lite, mer och mer.

Super kul!!

Hej hej! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0