Dop och ny vecka!

Igår var det dop för Casper Karl Lillebror som han heter och hans kusin Melvin Olle. Det var en bra men stressig dag. Noel och Leon var lite rastlösa i kyrkan och Noel höll på att välta det stora ljuset sidan om dopfunten. Inte helt perfekt men det klarade sig bra och de var duktiga på det stora hela.

I festlokalen flöt det på bra och alla uppskattade maten. Det var även en super god tårta, kakor och bullar. Vi fick massa fina presenter och kort. Tack alla!!

Idag var det vägning. Vågn sa precis lika mycket som förra veckan 66,7. Måttet var 103 cm. Inte hänt något på en vecka. Har i alla fall inte gått upp något. Men nu är det nya friska tag och ännu hårdare. Har ju fyra kg till julafton som jag ska bli av med. I dag var jag på spinning med Pia på Friskis i Ängelholm. Ett tufft medelpass. Hängde på ganska bra. Riktigt roligt och härligt efteråt.

Martin skulle haft övernattning i dag egentligen. Men det blev ändrat så han kom hem med en stor bukett med blommor. Stora fina gula rosor och liljor. Helt underbart! Känner mig så lycklig. Han tyckte att jag behövde muntras upp lite!! Så undervar man jag har!! I love him!

Imorgon ska jag till Väla en runda med Casper, Martins mamma och Pia. Kanske Martin kommer med en runda också. Han börjar inte förrän vid middag. Kanon då kan jag gå en runda på morgonen också!! Ska köpa lite julklappar, vinterskor till mig och någon födelsedagspresent. Jag och Martin ska köpa Nintendo WII i julklapp till oss. Med plattan och alla fitness spel och allt. Nice!! Lättare att träna lite hemma också!

Nu ska jag se grannfejden!
Ha d!

Anonym
2009-11-24 @ 08:51:49

Det wii e jätt ekul =) //emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0