Första passet på träningen!!

Nu har jag kommit hem från ett pass gympa på Friskis i Munka! Det var ett medelpass och ganska tufft. Men det var skoj och man kan göra efter egen förmåga. Anpassa sig! Det känns hur bra som helst att ha tränat och kommit igång igen. Längtar efter vägningen på måndag, spännande att se hur första veckan gått.
Väntar ju inte mig direkt något resultat så snabbt mn ändå spännnade. Har lyckats bra denna veckan tycker jag!! Hållit mig från godis och ätit bättre mat och mindre. Ska göra lit situps varje dag för att få bort gravid magen.

På söndag är det dags att döpa Casper. Det är ju dubbeldop mellan min systers Melvin och Casper. Ska bli roligt. Vi ska vara i Källna kyrka denna gången. Det blir soppa, macka, kakor och tårta.

Nu ska jag gå och lägga mig skriver med i morgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0