1 månad!

Idag är Caper en månad. Det har verkligen gått fort. Tiden bara springer i väg. Snart är det jul igen och sedan dags för Sälen. Innan det ska pojkarna fylla 2 år. Känns helt otoligt att de är 2 år sedan de föddes. I januari fyller Martin 25. Det sker samtidigt som vi är i Sälen så vi får se hur mycket firande det blir, men lär ju bli en god middag i alla fall. Får se vad vi kan hitta på.

I natt sover Martin borta. Jag har ingen hos mig så ska bli kul se hur natten funkar. Dagen har gått kanon. I morse var vi på öppna förskolan här i Östra. Det tycker barnen är super roligt. Leka med barnen, sjunga och dansa. Lillen har ju inte så mycket glädje av det ännu. Men det kommer. Sedan var Nellie, Melvin och Malin här en runda och lekte och åt lunch. Alltid lika trevligt. Snart kommer Markus hit en runda. Ska se film, snacka skit och äta lite godis.

I morgon är det fredag. Det är kanon.
Nu ska jag göra mig klar att köra och fixa film. Passa på medan barnen sover!!
Puss hej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0