Dålig!

Har varit lite slapp med bloggandet på sista tiden. Har haft en massa jag skulle vilja skriva men som inte passar sig känner jag. Kan inte lägga ut hela livet på nätet! Om jag vill att någon ska veta, då vet ni! SÅ kan d va!

Fick lapp hem igår och Casper har fått dagisplats... i Stidsvig!! What a ....! Måste jag alltså lämna barn på två lika ställen i fortsättningen. Casper börjar den 27/9. Så jävla störigt. Jag vill verkligen inte ha honom på dagis i Stidsvig. Alla som jag känner som har barn där eller har haft, har tagit dem där i från eller funderar på att göra det. Det känns ju tryggt. Tycker ju redan från början att Casper är för liten för att börja på dagis när han bara är ett. Och att då behöva lämna på ett dagis jag inte känner mig trygg med. Hmm.. nej tack! Men vad har jag för val? Om jag tackar ja till platsen har jag förtur om det blir en plats ledig att flytta över honom till Östra. Tackar jag nej hamnar jag sist i kön. Och var ska han vara i så fall? Jag behöver ju dagis om jag nu ska kunna plugga. Ahh.. jobbigt! Men men bara att GILLA LÄGET!!

Casper har fått sin första tand. Han ställer sig upp hela tiden nu, mot allt! Han står i kryp ställning o lägger sig på mage. Sedan kan han sätta sig upp igen! Duktig han är min lilla kille. Bara 7 månader o redan så hurtig. DA DA säger han.. DA!

Annars e det mesta som vanligt. Har varit ute på helgerna en del och det känns toppen att få komma ut och känna sig lite ung. Inte bara mamma.  På lördag ska jag tillsammans med Anna, Janni och mina systrar o deras kompisar. Vi ska ses hos Pia och förfesta lite sedan blir det utgång till 57an och dansa sadan i gadan hela natten
:-P

Jag är Åsa, 27 år, 3 barnsmamma, fru och partypingla!! =)

☆ ☆ ☆Emma☆ ☆ ☆
2010-04-23 @ 11:04:07
URL: http://mammanemma.blogg.se/

fick du ej ditt önskemål? va trist lämna 2 ställen bättre ha alla på en plats . kan du ej byta?

malin lyngshede
2010-04-23 @ 11:59:56
URL: http://malinlyngshede.blogg.se/

trist med dagiset.. här i klippan har man tusen möjligheter.. synd dem bara har antingen eller...



haha ingen som sagt du ska skriva ut hela ditt liv väl? ska man inte göra :-)

Lina Molin
2010-04-23 @ 14:58:19

Härligt avslut på ditt inlägg! Hoppas ni får en kanon kväll på 57an =) Rocka loss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0