Magiskt!!

Ni vet känslan av när livet känns så jäkla perfekt, men ändå med en viss oro för hur framtiden ska bli. Så känner jag just nu.

Förrestem så kryper Casper helt på knä nu. Kryper fram till gåstolen, ställer sig där och går med den när den rullar. Galning.

Var hos sjukgymnasten igår och äntligen får jag börja men att i alla fall gogga lite. Alltså promenader med inslag av jogging. Det känns super härligt och jag är verkligen laddad att komma igång. Har längtat så efter att springa. Ja nu hörde rätt! :P Känner lycka i kroppen för det.

Idag var jag hos läkaren för alla problem med min mage. Hos kirurgeni Ängelholm. Väntat på tiden länge o i dag var de så dags. Kom dit och vi satt o pratade en stund. Drog hela historien. Han klämde på min mage och jag ömma ordentligt på höger sida. Sedan gjorde han röntgen. Sedan satt vi o prata igen. Han frågade först om jag var säker på att jag inte var gravid igen.. hmm blev ju min tanke vad har han nu känt?? Han sa sedan att jag har en irriterad tjocktarm som kan ha kommit av maginfluensan som jag hade förra året. Det kan man man inte göra något åt utan får vänta ut. Vissa får leva med det resten av livet. Hoppas inte det!

Sedan sa han att min smärta i magen som han kände när han tryckte kanske kunde bero på en cysta. Han visste inte och det fick man ju inte säga när han e doktor. Men han vet inte så jag ska gå på en skiktröntgen för att se om det är en cysta. Blir man ju knappt orolig över det. Tack för den!

Har varit ute på en promenad nu på kvällen. Bara jag. Hög musik i öronen från mp3n och bara jag and the open road! Så härligt. Solen skiner, det doftar nyklippt gräs, fåglarna sjunger och tankarna får gå loss! Det är så otroligt skönt att bara gå och vara fri och kunna tänka på vad man vill. Blir så glad i hela kroppen! Det är så underbart att det nästan blir magiskt!

Det ska va gött att leva.. och just nu e det jäkligt gött!

Anonym
2010-05-02 @ 07:44:21
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Hoppas magen blir bättre!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0