Freaking fabolous!!

Jag vill bara slå ett slag för mig själv. Kalla det skryt eller vad ni vill, men jag slår ett slag för min självkänsla.
Jag e ju bara helt otrolig.
Inte nog med att jag är snygg och har en vacker kropp som jag själv kämpat mig till. Jag är trevlig, snäll, ärlig och jäkligt härlig go tjej med många nära vänner och ännu fler kompisar. Har alltid tid för andra och sätter mig själv åt sidan om någon behöver mig.

Dessutom är jag en jäkligt bra mamma som sätter min barn i första rummet. Mina barn har ett bra liv och dom är väluppfostrade, lugna och harmoniska. Det är jag som gjort det.. jag själv. Jag har en egen lägenhet som (alltid) är städad och öppen för besök. Jag har hemmalagad mat nästan varje dag. Jag löser de flesta situationerna jag stöter på och ser inte hinder, bara lösningar. Ser inte problem bara framtiden. Fokuserar på målen. Tar en dag som den kommer och löser saker efter hand. Lämnar det gamla och är aldrig jobbig och efterhängsen. Dessutom är jag en student som får bra resultat på det jag gör. Men så nöjer jag ju mig inte med mindre än perfekt!!

Jag är en diskmaskin, en tvättmaskin, en spis, en micro och ett löpband. Jag är en mamma, en dotter, en syster, en moster, en vän, en läkare, en kusin och en durasellkanin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0