Slut på veckan!!

Då var ännu en vecka till ända.
Det har varit en lugn och skön vecka hemma. Banren har varit lite snoriga och hosta. Men annars inga större problem.

Helgen har varit trevlig.
Fredagen var Li här och vi åt popcorn. Martin hann hem i tid för en gång skull. Skönt. I går var vi först ute och handlade. Vi var på PANG och handlade lite smått och gott. Sedan åkte vi till Väla. Där köpte vi utklädnadskläder till Leon och Noel och en present till Nathalie. En vattenflaska med en reflex med hennes namn. Väldigt söt tycker jag.

På kvällen had evi gäster. Det var Magnus och Pia pch sedan en kille från Martins jobb Linus och hans tjej Maria. De har en son på 15 månader som också var med. Vi åt fondy. Till barnen gjorde jag hemgjorda köttbullar och potatismos (också hemgjord). Det gick ner det också. Fondyn hade vi kyckling och fläskfilé. Vi hade 4 olika såser och sallad och vitlöksbröd. Till efterrätt blev det glass au four med hallon. Bottnen gjorde jag själv av rulltårtsdeg.
Det var gott och uppskattat ...tror jag!!

Idag har vi varit på kalas hos Nathalie som fyllde 4 igår. Det var som väldigt trevligt och farligt goda kakor och tårtor. Tack Anna!! Ser inte fram emot vägningen i morgon.

Mitt nya mål nu är att går ner till 55 kg innan vi åker till Prag. Vi åker ju den 28 Maj. Så är ganska precis 3 månader och 8 kg. Det ska jag nog klara. Mamma kommer i morgon kväll och ska hjälpa mig att fixa ett matschema för en månad. Det börjar sedan om och fortsätter i tre månader.


Martin har klippt barnen... Noel...

... bakifrån

Leon..

Och bakifrån..




Leon redo för maskerad..

Och Noel

Kan inte lägga upp mer bilder tydligen.. så det kommer i morgon!!
Tjing!!

Anonym
2010-02-28 @ 22:42:59
URL: http://mammanemma.blogg.se/

hehe fina bilder =) sötnosarna =)



jaa du klara 8 kilo 3 månader =)



va kul se va de blir för matschema :P

Anna
2010-03-01 @ 09:48:42
URL: http://annaoja.blogg se

tack så mycket för Nathalies presenter! de var jättefina! och praktiska!! tack för berömet om kakorna, du är så snäll!

hade jättetrevligt på kalaset, synd att jag missade lördagen hos er! :( kramar! <3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0