Så här ligger landet..

Öppna kort o raka puckar...

Jag och Martin ska separera. Beslutet ligger hos mig även om Martin håller med pm att det är rätt. Vi har haft våra turer och nu är det som det är. Kommer inte gå in djupare på vad som hänt så inte lönt ni frågar. SÅ är det i alla fall och framtiden är spännande, skrämmande och oviss.

Jag och barnen kommer flytta till en lägenhet och de kommer bo hos mig. Vara hos Martin i hans lägenhet varannan helg och på fridagar och så. Detta har vi bestämt tillsammans eftersom vi inte vill att barnen ska bo varannan vecka när de är så små. Det viktigaste är att barnen mår bra och har trygghet. Detta får de anser jag genom att ha ett hem och en fast punkt i livet.

Så är det.. fråga på om ni undrar något!!
Anonym
2010-06-28 @ 06:01:22
URL: http://m

tråkigt! Men ibland är det bästa som sker , ni hittar kankse tillbaka igen :)

Anonym
2010-07-06 @ 13:11:40

ska ni separera för du är lesbisk?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0