Till min älskade make!!

Att älska dig är det jag gör bäst,
att vara med dig gillar jag mest.
Det finns ingen som får mig att känna som du,
det finns ingen jag heller är än din fru.
När vi är tillsammans stannar världen,
där är ingen jag hellre har med mig på färden.
Jag somnar tätt mot ditt bröst,
och vaknar av mjuka ord från din röst.
När du rör mig får du solen att lysa,
och hela min kropp att rysa.
Du fyller med kärlek mitt hjärta,
och tar bort all smärta.
Att vara med dig är det ända jag vill,
jag önskar att tiden stod still.



Du är den finaste jag vet, du är den vackraste på jorden!


Minnie Riperton som Stefan sjöng på vårt bröllop!!

Lovin' you is easy cause you're beautiful
Makin' love with you is all i wanna do
Lovin' you is more than just a dream come true
And everything that i do is out of lovin' you
La la la la la la la... do do do do do

No one else can make me feel
The colors that you bring
Stay with me while we grow old

And we will live each day in springtime
Cause lovin' you has made my life so beautiful
And every day my life is filled with lovin' you

Lovin' you i see your soul come shinin' through
And every time that we oooooh
I'm more in love with you
La la la la la la la... do do do do do

Anna
2010-03-31 @ 11:15:18
URL: http://annaoja.blogg.se/

tycker att du kan göra en lite diktbok till din man med, lite som du har skrivit tillbarnen och lite till honom, som denna dikten här. tror han hade blivit jätteglad! Roligt att se att du är så glad, det värmer i kroppen :) måste ses snart igen, men jag vågar inte nu när ni har kräkt och vi är dessutom förkylda, så det får bli efter påsk. Miss U kram på dej goa du

malin lyngshede
2010-03-31 @ 15:34:07

så fint skrivet!! tycker också du ska som anna säger en bok till martin också :-)

Anonym
2010-03-31 @ 18:11:10
URL: http://mammanemma.blogg.se/

ja fint o kul ha sån bok :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0