Nära nu!!

I morgon bär det av. Vi lämnar pojkarna hos mamma redan i kväll så vi kan sova och vakna i lugn och ro. Vi åker redan kl sju i morgon bitti och det känns toppen att kunna början resan tillsammans redan i kväll. Eller ja i alla fall tidigt i morgon bitti. Vi tar bussen till Ängelholm sedan tåg därifrån direkt till Kastrup. Ahh vad nice det ska bli.

Tänk att sova en hel natt utan att bli väckt en enda gång. Tänk att kunna äta frukost, lunch och middag utan skrik, bråk och spild mjölk. Tänk att vara ute och gå och stanna precis där vi vill. Titta på vad vill, äta var vi vill, ta en öl där vi vill.

Tänk att göra sånt som vi vill bara för att vi vill och känner för det. Tänk att få va spontana. Tänk att få vara bara Åsa och Martin. Inte mamma och pappa. Bara jag och du! Lovely!!

Jag ska inte ens ha med mig min telefon! Hur nice som helst.. kommer sakna vissa väldigt mycket.. men jag kommer ju snart igen. Mobilen ligger på så bara messa om ni saknar mig för mycket :P

Mina barn kommer jag sakna otroligt mycket.  Längsta jag varit borta från dem någonsin. Var borta fredag - söndag när Leon och Noel var åtta månader. Sov på Scandic 4 stjärnigt hotell och kunde inte sova.. Men det var trevligt att vara borta och skönt att känna lite saknad. Casper har jag bara lämnat över natten. Hoppas inte han glömmer mig eller någon annan heller för den delen!!

Au Revoir, Hasta luego, Auf wiederzehn, På återseende, So long suckers :P (puss)
Anonym
2010-05-28 @ 07:32:52
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Ha de så skoj!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0