Nånting händer...

Det är mycket som händer just nu. Våren är verkligen här och knopparna börjar bli gröna och stora. Påskliljor, krokusar och skillorna blommar. Det är underbart. Om bara någon vecka kommer vi kunna gå ut i skogen och bada i havet av vitsippor. Några av mina absoluta favorit blommor. Min dröm är att ha ett hus som på våren står på ett av av vitsippor.

Jag har sagt upp min lägenhet och kommer den 15 maj att lämna lägenheten för att åter rota mig i mitt drömhus (utan vitsippor). Det känns underbart så här i solen att få komma tillbaka till den stora trädgården, underbara grannarna och friheten i huset. Med gungor och sandlåda i trädgården och stora öppna ängen bakom. Hur härligt som helst. Trodde inte jag skulle sakna huset så mycket som jag faktist har gjort. Att åter få bo som en familj med Martin och barnen under samma tak känns som en dröm blivit sann.

Jag letade länge men drömmen blev sann,
jag for hit och dit men lyckan jag fann.
Åter i dina armar tillsammans med dig
inte längre, aldrig igen var för sig.
Lyckan har funnit mig åter
jag sitter inte längre och gråter
Mitt hjärta är helat
jag har hittat allt jag någonsin velat.


Påskliljor

Skilla

Hav av vitsippor
Diana
2011-04-12 @ 21:09:43
URL: http://berlaansky.blogg.se/

Skönt att det har ordnat sig =)

Anonym
2011-04-14 @ 10:14:21

va skönt de fixa sej

Mia
2011-04-16 @ 13:12:23
URL: http://www.vikingjoddlare.blogspot.com

Har läst din blogg ett tag och blev väldigt glad att läsa att ni funnit varandra igen. Jag önskar dig ett stort lycka till!

Åsa
2011-04-20 @ 21:17:09

Hej! Vad roligt att du läser min blogg. Stort tack för dina lyckönskningar! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0