Träning v 8

Denna veckan har jag tränat en del. 

SKriver ner det mest för att kunna mäta mina framsteg men även för att dela med mig av lite motivation.

Måndags löpning 15 minuter med 10 min uppvärming och 10 minuter promenad i slutet.

Tisdag: 100 situps och 10 rumplyft (magövning)

Onsdag: Löpning 20 minuter, uppvämning 7 min och nervarv ca 7 min. 
             Pass två: gymträning 30 minuter, biceps, triceps, axlar, rygg och bröst. 2 olika övningar på varje, 2 set och 15 rep. Maskiner vikt 20 kg och hantlar vikt 3 och 4 kg. 

Tordag: Body Combat pass med slag, sparkar i luften. Mest kondition lite styrka. 60 minuter

Fredag: ska bli löpning 15 minuter och gymmet ben, mage och rygg.

Hej hopps!! :)


     



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0