V 3

Nu är det nya året igån på riktigt och det har gått 3 hela veckor. Den 4de är påbörjad och tiden flyger. Skönt att den flyttar sig och går framåt men samtidigt känns det som den kunde bromsa lite ibland.

Barnen växer och det känns svårt att hinna med vissa gånger. Nästan varje dag är det något av barnen som visar upp en ny kunskap eller färdighet. Jag blir lika glad och stolt varje gång. Caspers senaste ord är framme, färdig, prutta och pang. Dom går varma. Han är väldigt duktig på att prata och säger både två och till och med tre ords meningar.

Barnen började på gympa förra måndagen. De går i samma grupp alla tre och dom älskar det. Hoppa, klättra, springa och busa. Passar dem super bra. Det ger så mycket glädje och bekräftelse att se dem njuta och ha så roligt. Då vet man att man gjort något bra.

Skolan går bra. Jag har gjort klart 4 kurset fått betyg i 2 och väntar på 2. Läser den 5te kursen nu. Håller tummen men jag tror det gått bra. Alla kurserna har än så länge varit väldigt intressanta. Det gör att det känns som jag verkligen känns rätt. Jag börjar hitta lite vägar för mig själv och vardagen börjar få en struktur och bra rutiner.

Träningen ska komma igng lite bättre igen och jag har gått upp lite i vikt. Slarv med mat, dåligt med motion och brist på sömn är bidragande faktorer. Men det ska jag ändra på. I morgon kväll ska jag och Martin gymmet och det ska bli kanon skönt.

Nu blir det till att nanna liten stund :) Natti



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0