Vad är det manliga ordet för slampa??

En sak som jag undrat länge nu är över dem sexuella rättvisan i världen. En kille som gillar att knulla och sätter på brudar till höger och vänster blir hyllad och "highfivad" av sina vänner och omgivningen. En tjej som gillar att knulla och sätter på killar dom vill blir en slampa utan självrespekt. Hur kommer det sig att vi fortfarande 2011 ser ner på tjejer som gillar sex? Visst finns det de tjerer som ligger för att de har dålig självkänsla och behöver bekräftelse. För många tjejer handlar sex om att fylla ett behov. Ett känslomässigt behov. Det kan handla om saknad, det kan vara omtanke eller som enligt min tror i de flesta fall att de behöver uppskattning. Och hur kommer det sig?
Alla människor har behov av att känna sig uppskattade, viktiga och sedda. Det är något vi har sedan vi föds. Vissa människor har det mer än andra. Men det gäller på alla plan inte bara sexuellt. Att få känna sig uppskattad och respekterad och viktig är framför allt för många tjejer viktigt i många avseenden. Att ha sex fyller kanske en funktion hos en man. Han får tömt sin last och stillat sin kåthet. En del killar får en härlig känsla av välbehag om dessutom tjejen har fått njuta lite och de kan känna sig stolta. Andra bryr sig inte om hur det känns för tjejen utan vill bara ha egen vinning. För en tjej handlar sex oftast om ett välbefinnande med många känslor inblandade.
Det får en tjej att känna sig vacker. Det får henne att känna att någon bryr sig, det får henne att känna sig omtyckt, uppskattad och att hon duger. Det ger dessutom henne en chans att släppa vardagen och alla tankar. Det ger henne möjlighet att slappna av och njuta. Sex är inte bara ett sätt att stilla sin kåthet. Oftast ligger det andra behov bakom. Mitt råd till er tjerje är att skyll inte på huvudvärk, huvudvärken orsakas ofta av stress och är en relation på att vi tänker för mycket. Sex är ett ypperligt sätt att slappna av vilket kan minska huvudvärken, helst om ni får orgasm. Mitt råd till er killar, kom ihåg att det är ni som vill tömma och glömma. Hon vill bli uppskattad, utforskad och älskad.
Men om det nu är så att en tjej faktiskt tycker så mycket om sex att hon ligger för att få ut sin kåthet och inte alls vill ha bekräftelse, uppskattning eller liknande. Då är hon ändå en "slampa" som alla pratar om hur mycket hon ligger runder. NÄr blir det oki att som tjej älska sex och gilla jakten på "offer" som det mycket väl är för killar. Vad heter det manliga ordet slampa?



Ta mig här, ta mig nu
aldrig vill jag bli din fru
ett gott knull är allt jag vill
och inte mycket till
Vi behöver aldrig mer höras
bara du vet hur jag vill beröras
Använd mig och stilla ditt behov
jag vill, du är ingen bov
Jag vill ha dig här
och lite där
kom ska jag hjälpa dig
att tillfredställa mig
Knulla mig hårt
det behöver inte va svårt
inga känslor eller band
vill bara ha en hjälpande hand

Anonym
2011-11-17 @ 08:04:43

bar sagt !!!

Åsa!!
2011-12-04 @ 17:35:33

Tack :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0