Jag erkänner...

Idag är ingen bra dag i mitt liv. Den är full av ångset och saknad. Jag känner mig ensammast i världen och är väldigt trött på att inte ha någon vid min sida. Någon att krypa upp i famnen på, någon att vila huvudet mot och något att vakna upp med vid min sida. Jag är trött på att känna mig oälskad och värdelös. Jag vill ha någon som som saknar mig, som frågar hur min dag har varit och som frågar vad det blir till middag. Jag vill ha någon att längta efter när jag sluta jobba och som får mig att vakna tidigt på morgonen full av fjärilar i magen.
Ja jag vet att jag har mina barn. Men nu pratar jag om någon att dela min vardag med. Någon som håller sin hand i min och håller mitt hjärta ömt. Någon som slänger sig på soffan efter maten och kollar på medan jag diskar. Någon som kollar på TV på kvällen medan jag surfar. Någon att krypa ner med under täcket och vakna upp med. NÅgon som sitter sidan om mig i soffan med sina armar om mig. NÅgon som vill vara med mig. Jag vill vara kär, galen och känna lycka. Jag vill bli fnittrig, glöttig och förvirrad.
Tack för ordet!!
Hittade en intressant artikel för övrigt idag om det som jag alltid sagt att fysisk aktivitet är bra för sex livet :)
http://www.metro.se/halsa/ny-studie-traning-kan-ge-sexuell-njutning/EVHlcv!eEY6eXfe53HZc/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0