Äventyr!!

I morgon ska jag göra något för första gången i mitt liv. Ni som känner mig vet att nya saker är något av det bästa och mest spännande som finns. Om det är roliga saker, är det något tråkigt så är det ändå spännande men inte roligt. Men denna gången är det roligt. Det ska bli ett riktigt äventyr. Kl 10.30 åker jag från den lilla by jag bor i och beger mig tillsammans med en vän och hennes man på den långa bilresan till Stockholm. Bara att åka på en roadtrip och åka bil är ju något av mina favorit saker att göra så det är en go början. Väl i Stockholm kommer vi att stiga på Tallink för att åka med Bandit Boaten. Det är en kryssning, med live band som spelar. 2000 rockers – 23 timmars ös på Östersjön! Så här skriver Bandit att spelschemat ser ut: 22.30 The Bandit Metalizers 23.35 Hell or Highwater 00.40 Raubtier 01.45 Corroded Lördag 12 maj: 12.30 Junkstars 13.30 Supercharger 14.35 Lillasyster Eftersom frukosten serveras kl 08.00 så betyder att sömnen kommer bli låg men vad gör väl det. Jag har bokat en egen hytt och det ska bli kul. Jag har åkt med min pappa på lastbils färgorna mellan Sverige och Tyskland men aldrig så här på en kryssning. Spännande och läskigt att sova ensam i en hytt. Men det ska nog ordna sig, vem behöver sova, baren är ju öppen hela natten ;) Vi åter vänder till Stockholm på lördag kl 18.00. Passar på att stanna någon dag i Stockholm och flyger hem på måndag eftermiddag. Så på lördag blir det Stockholm by night!! Kram på er och trevlig helg!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0