Blogg igen

Nu har jag inte bloggat på vääääldigt länge. Tänkte att det var dags att ta upp det igen. Det mesta är förvisso som tidigare i mitt liv och jag fortsätter att kämpa mig igenom vardagarna. Arbetar på ett demensboende i Munka Ljungby och trivs ganska bra med det. Det är något som åtminstone så länge ger en inkomst. Jag har jobbat här sedan i september och det funkar bra för det mesta. Magen lever sitt eget liv fortfarande och jag kämpa mig igenom vissa veckor för att stå ut med mina smärtor och min dåliga mage. Men det får gå. Jag har startat mitt eget företag och har i det hälsocoaching via internet och persoliga möten. Är ni nyfikna kan ni kika in på hemsidan www.aohalsoutveckling.com Jag studerar just nu några kurser vid sidan om för att kunna utöka med ytterligare tjänster framöver. Mer information om detta kommer när det drar igång. Hoppas allt är bra med er alla där ute och välkomna tillbaka. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0