Lördagkväll

Oj vad tiden går. Den bokstavligen springer iväg och jag hinner knappt med känns det som ibland.

Om 1 månad fyller våra tvillingar 9 år. Helt sjukt, 9 år sedan jag väntade dem och var så spänd inför att möta dem.

Det är nu 2 år sedan jag gjorde min massageutbildning och samma dag fick veta att jag Peter väntade vårt första barn.

Det är 3,5 månad sedan jag började jobba efter föräldraledigheten och snart 1 år som jag jobbat med Forever.

Det händer så otroligt mycket och det är så fantastiskt rolig att se vilken utveckling främst barnen men även jag själv gjort och fortfarande gör.

Och det bästa av allt är att jag är långt ifrån klart. Jag har bara precis börjat min resa mot mina drömmar. Och kommer ej nöja mig förrän jag är där. För det är just det som skiljer oss, vissa tror på sig själv andra inte. Vinnaren är den som gör ändå. Oavsett om du tror eller ej. Den som fortsätter kämpa och jobba mot sina mål, trots brist på tro.
Vem väljer du att vara?
Kan jag, kan du!!

Heja!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0