Just another day in paradise

Måste sova, dags att gå och lägga sig. Vill inte. 
Huvudet sprutar ut idéer och jag vill bara jobba jobba jobba och jobba. Men jag inser att det inte går kl 23.17 på kvällen. Alla andra sover och mina planer involverar andra. Lika bra att försöka slita sig och hoppa i lådan för att vara pigg och utvilad i morgon och redo att ta tag i dagen. 
 
Det har varit en väldigt bra dag idag. Först frukost med lillan, sedan massagekund medan hon var hos Martin Och fikade kanelbulle och lite till 😜 sedan hem och mysa en hel del till. När lillan sov passade jag på att ringa och boka lite möten och planer mitt jobb lite. När hon vaknade åkte vi och hämtade kusin Malte på förskolan. Han blev glad att följa med hem. Dom är så fina ihop och leker fint tillsammans. Eller ja dom leker ju inte direkt med varandra, men dom leker sidan om varandra. Bråkar inte och knuffas och håller på. Skönt 😀 
 
När mannen kom hem åkte jag tillbaka till min fina loktal för ytterligare två massagekunder. Det är verkligen härligt att få komma din. Tända ljus, avslappnande musik, lugn, ro och harmoni. Så det blir på ett sätt både jobb och avslappningsstid för mig där. 
 
Hem och avsluta kvällen med mer bus med lillan. På onsdag kommer äntligen mina tre små knattar igen. Inte så små kanske men ändå mina knattar. Saknar dem ❤️😍 tur vi bor grannar så jag ser dem ofta även km dom är hos pappa 😀
 
i morgon bitti kommer min handledare hit. Då blir det frukost, planering och lite mer planerande ☕️🍼🍉🍓
 
god natt på er kära läsare :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0