Kass

Det är inte ofta som jag kastar in handduken. Om jag hemma och är sjuk beror det oftast på feber eller risken att smitta någon. 
Ämne idag fick jag ge mig. Ordentliga smärtor i magen som inte gav med sig. Känns alltid kass att behöva lämna kollegor i sticket men när man är smärtpåverkad är det heller inte roligt och jag blir väldigt ofokuserad. 
 
Min mage fungerar för det mesta bra. Mycket tack vare min dagliga dos aloe Vera, men ibland blir den kass. Sällan får jag ont men det händer fortfarande. Idag är en sån dag, då vill jag krypa ihop och lägga mig och dö (inte ordagrant) i ett hörn någonstans. 
 
Kastade in handduken på jobbet och begav mig hemåt. Smörjde in magen med heatlotion och gick och la mig. Blä! 
 
Nackdelen med att Vara egen företagare är ju just att Ingen annan täcker upp. Så det blir att bita ihop och åka till lokalen och ge mina två kunder massage för att sedan åka hem och krypa ner under värmefilten igen. Det brukar vara över på en dag eller två så i morgon räknar jag med att vara bättre och gå till jobbet igen på onsdag. Eller ja dansa mig dit igen :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0