Oj vad tiden går

Ja minsann känns som om tiden bara flyger iväg.

Kunder trillar in till massage och visningar rullar på 😄

Helgerna avlöser varandr och i morgon är det fredag igen. Denna helgen är det dock jobbhelg. Men det är oki!

På lördag väntar tjejfest med ett gäng härliga tjejer som jag träffat via öppna förskolan :) super kul!

Inbjudningarna till syrrans fest är äntligen levererade till sina ägare så här kommer som utlovat en kopia på texten.

Temat är 1700talet och just nu pågår jakt på att få fatt på kläder efter århundradet. Vi ska iväg och kolla på ett ställe vi hittat att hyra. Planeringen för festen är i fullgång och lekar och bus är på pappret. Ska bara fixas rent praktiskt också. Längtar!


I lördags hade vi fruhippa för min älskade vän som gifte sig i samband med deras barns dop ❤️ en toppen dag med fotbad, hemmaspa, tårttillverkning, stan och avslut på Wild west i Halmstad.

Fantastiskt trevlig dag 💋☕️🌺

Idag hade jag en trevlig företagspresentation med härliga människor här hemma.

Go fika och härliga människor :) min favorit typ av dag 🌟👏

Igår var det en tur till hästen och efter skolan fixade jag och barnen till årets pumpa.

Go kväll på er alla och trevlig helg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0