Varierande arbete

God afton på er :) 
 
isag var det 18 månaders kontroll hos BVC. exakt på dagen och allt. Lillan hade gått upp ordentligt denna gången och väger numer 9900g. Det var vaccination ockSå. Inte lika roligt. Men lillan var duktig och gråtet gick snabbt över. 
Efter det var det direkt dags för förskolan då jag hade massagekunder bokade idag. Och hör och häpna, inte en enda liten tår. Hon backade fint in och satte sig i pedagogens knä. Jippi!! Hoppas det kommer släppa nu 😀👏
 
Tre massagekunder hade jag idag och det var vad som hans med. Peter fyller år idag och sedan var det dags för träningskväll. Bokade en gymnastiksal och alla fick komma. Det var ett pass från Forevers F15 pass vi körde, med fokus på styrka. 
 
Fördlag på nya dagar är den 4/2 kl 10, 7/2 kl 18, 8/2 kl 18 eller 9/2 kl 18. Meddela gärna vilken av dessa dagar som passar DIG bäst :) 
 
Slog mig också idag vilket otroligt omväxlande mitt jobb med Förever är. Ena kvällen är det träning, en dag fika, en annan ett möte via Skype, en visning med spa och fotbad för att som till helgen gå på fest med "Röda matta" tema. Hur häftigt är inte det då. 
 
Klädförslag på helgens Hollywood fest :) 👏✨
 
Kvällens träning 😀
 
Grym kväll, grymt jobb, Bästa teamet och bästa valet 😀
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0