Plötsligt händer det

En mening som innebär en hel del tur tror jag. I april gick jag upp en nivå i Forevers karriärsstege. Ett mål shah haft sedan bara några månader efter jag började. Och Teo mig att det målet hade inget med tur att göra. Det är hårt arbete och många tårar. Jag har slitit mitt hår och bitit mina naglar. Jag har nyttjat all min kraft för att nå i mål! Och jag gjorde ju det. Allt jobb har varit väldigt värt det. Det är bara ett mål på vägen. Alltså ett delmål mot det stora målet. Så häftigt! Nu börjar resan mot nästa mål. Den 13/5 ska jag gå upp på scen och ta emot publikens jubel för min prestation. Härligt, läskigt, roligt och alldeles underbart 👏🌟👏

I helgen var jag och 5 tjejer på spa. Vi var på Torekov hotell. Riktigt bra och mysigt. Viss utvecklingspotential men absolut värt ett besök :) maten och restaurangen var perfekt med lokala råvaror och trevlig personal :)

I dag stannade jag kvar i lokalen efter min sista massagekund för att prova på ett pass yoga. Det var en spännande upplevelse. Så jobbigt! Men härligt på samma gång. Avslappnande och upplösande. Det blir det säkert fler gånger :)

Nu blir det sova några timmar innan det väntas jobb och sedna en tur till Kristianstad för företagspresentation i morgon kväll. Välkomna 💃🥂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0