Varför jaga bollar när du kan vara lagom?

Alltså jag vet att alla inte gillar att sitta i en sal och lyssna på utbildningar eller möten. De somnar och orkar inte hålla sig vakna.

Jag älskar utbildning och föreläsningar. Det är ju där jag kan hitta inspiration, motivation för att jobba vidare och utvecklas.

Och vad är livet utan utveckling. För mig är det viktigt att utvecklas och att fortsätta framåt.

Vilken toppen dag vi haft idag. Fantastiska föreläsare som lär mig så mycket och utmanar mig att våga lite lite mer än igår.

Det är heller inte alla som drömmer om att stå på scen. Men för mig har det länge varit en dröm. En dröm att stå på scen och ta emot folks jubel. Problemet har varit att jag aldrig varit speciellt bra på något. 🙈 det är sant. Jag är ej bra på att sjunga, spela teater eller spela instrument. Värdelös på idrott. Kan ej springa fort, hoppa varken högt eller långt och att jaga bollar har jag verkligen inte förstått varför någon annan än hundar gör. Förlåt till er boll älskare!! 😘

Men nu har jag hittat det. Förstår ni känslan av att äntligen ha hittat något jag faktiskt kan bli bäst i världen på.

Jag är så trött på att vara lagom. Lagom bra, lagom nöjd, lagom stolt, lagom lagom lagom. Det är dags för fucking greatness!! 🌟🥂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0