Blogg blogg!!

Tack alla ni som läser min blogg. Det är roligt varje gång ni säger att ni läser, skriver en kommentar eller helt enkelt bara finns som en av prickarna på statistiken. Skoj!

Nu har det börjat att hända saker i livet. Jag har börjat skolan och det har vatt i gång i ca två veckor. Det går bra även om det är mycket att ta in och ett nytt sätt att tänka på. Även en omställning med grupparbete med många viljor och många att ta hänsyn till.

Leon och Noel går på dagis 7 timmar om dagen och det går bra. De har sovit på dagis och äter lunch på dagis. Och varje morgon säger de äta mat daga och nanna daga :P Sa dock till på dagis i morse att de måste dra ner på sömnen. Vi provar med en halvtimme. De har inte gått att lägga dem på kvällarna och de somnar vid halv tio. Det funkar inte när de måste upp kl sju. Så får vi se hur det går.

Jag får nycklen till mitt nya alldeles egna krypin det 28 sept. HUr trevligt som helst är det. Ska bli så roligt och skönt. Känna att jag kan nyttja den friheten som jag känner och längtat så efter. Fick brev från tingsrätten att papprena på skildsmässan har kommit in och att den ligger i 6 månaders väntan.

Igår fyllde Casper 1. Ett år, var tog det året vägen undrar jag? Tänk att lilleman har blivit så stor. Vad roligt. Snart dags för honom att börja på dagis med. Den 1 okit börjar alla tre på nya dagiset.

Har fått tid för Noels operation också. Ska bli skönt att få den gjord även om jag tycker det är otäckt att behöva söva honom. Men det är en vanlig operation så det ska nog gå bra. Men som hönsa mamma man är så oroar man ju sig alltid. Jag sa det till min syster nu som fick sin första lilla flicka för två v sedan då hon sa att hon oroade sig hela tiden. Jag tröstade henne med att det kommer hon ha varje dag. Alla dagar med barn är fyllda med oro och dåligt samvete. Det som är bra är att man lär sig att leva med det och lär sig att inse att man faktiskt gör sitt bästa, och vissa dagar gör man inte det, men det är oki det med. Man är bara människa.

Ja det var völ allt för mig tror jag!! :)
Anonym
2010-09-16 @ 12:37:56
URL: http://mammanemma.blogg.se/

e de 6 månaders väntetid pga av ni har barn?



va kul de funka allt !



Min sover ej alls middag på dagmamman , vägrar hehe



Hoppas operationen går bra






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0