Söndagkväll

Sista dagen på veckan eller början på någon nytt. Hur ser du på varje dag? Känner du glädje när du vaknar, eller känner du att du fått ännu en dag att ta dig igenom?
Vad behövs för att du ska känna lycka och glädje när du vaknar?

För min del som inte är särkilt morgonpigg brukar jag alltid vakna och tänka: oh nej inte redan väl!
Men inser snabbt att det är dags att ta tag i en ny orörd dag. Och visst är det lite läskigt att tänka att det är upp till mig att göra det bästa av den. Men det är också en frihet att känna att jag kan skapa den som jag vill. Jag har fått en ny chans att göra en dag att minnas :)

Det är just därför jag nu jobbar med Forever och att få det på snurr ordentligt. Jag inser vilka fantastiska möjligheter det ger mig. Det ger mig chans att styra mina arbetstider, styra min lön och en frihet att spendera dagarna med precis det jag vill och brinner för. Familjen och livet!

Är du eller någon du känner intresserad av samma möjlighet, jag visar er gärna :) kanske blir vi kollegor, kanske inte, men ge dig själv chansen att åtminstone lyssna på vilka möjligheter som finns!! Sen kan du säga nej efteråt! :)

Väntar en del spännande besked o veckan så det fortsätter framåt.

I mars nådde jag ett mål som gör mig halvvägs till ett större mål. Mer om detta i slutet på april när det är nått 👏👍🌟 Håll tummarna!!

Nu kämpar vi ända in i mål 😁




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0