Affärskvinna

Haha ja eller vad ska man säga. Har i alla fall känt mig som en sådan de senaste dagarna. Först var det ju nätverksträff igår med chefer och egna företagare. Idag var det invigning hos en av mina företagsmassagekunder. Riktigt trevligt att bli inbjuden och få komma och vara med. Känns proffsigt och som jag är på väg med företaget framåt.

I morgon en heldag i Malmö med ännu fler äventyr och härliga möten :)

Idag fick jag även meddelande av en av mina teamedlemmar att hon hittat sin första återförsäljare :) Det är det som gör det hela värt det. Att se teamets alla framgångar. Tillsammans. Att få hjälpa andra nå sina mål och drömmar samtidigt som jag jobbar för och mot mina egna mål. Ett av mina största mål med Forever känns som om det är inom räckhåll och inte alls omöjligt längre.

Hade jag inte börjat jobba med Forever för ett år sedan hade jag inte vågat satsa på mina drömmar. Jag hade inte vågat ta för mig och ens tänka tanken att vara med i ett nätverk av starka kvinnor. Och jag hade aldrig varit först upp som frivillig att blåsa glas med 20 främlingars ögon på mig.

Men jag vågade och min resa har bara börjat. Och jag känner att allt är möjligt. Jag kan verkligen bli allt jag vill och få allt jag vill. Bara jag vågar hoppa!

"What if I fall? But darling What if you fly?"

Vad väntar du på?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0