Jo då så att!!

Alltså det finns stunder då man önskar att man var någon helt annan stans eller var någon helt annan person. Det finns stunder då man tänker att det händer aldrig mig eller det gäller inte mig. Det finns stunder när man helt enkelt önskar att livet var helt annorlunda. Så kan det vara och är det för många.

Idag fick jag besked från CSN att jag blivit beviljad lån hos dem. Tack som fan, det satt som en kil i pannbenet. Dom ringde även från träningsskolan där jag är vikare och jag fick jobb i dag, i morgon och hela nästa vecka. Varje dag mellan 8 och 16.30. Det blir lite längre dagar för barnen på dagis men det är ju bara en vecka.
Snorförkyld men ville inte tacka nej nu när dom väl ringde mig. Kanon och tack för det!! Så i morgon blir det varmvatten bad med betalning :P

Hålle rpå att skriva på hemtentan också. Har till på nästa fredag på mig men vill försöka ha den klar i helgen cå jag kan slippa jobba med den på kvällarna. Ska till skolan på torsdag och redovisa vår hälsokampanj som varit vårt grupparbete. Vår kampanj handlar om hur vi ska få ungdomar att röra på sig mer. Väldigt intressant. Ämnet som vi läser nu är social psykologi och är ett väldigt intressant och givande ämne.

Min förra kurs grundläggande hälsovetenskap satte jag ALLA rätt på hemtentan och det innebär VG som är max. Jag hoppas och antar att detta lägger grunden för betyget på kursen och att jag får ett VG i den. Men alltså bara att skriva alla rätt satt fint för självkänslan. Och det kan ni tro behövdes.

Men det börjar ta sig lite nu. Jag gråter inte varje kväll längre även om det är ofta fortfarande och det är ånga tankar och känslor som ska redas upp och falla på plats. Det är en väldigt stor omställning och även om jag inte ångrar något är det ändå en tuff resa och många tuffa stunder. Det tar på krafterna att börja om och det känns ofta som jag är Bambi på både hal och tunn is. Men så länge den inte brister ska jag ta mig över om så på väldigt glatta fötter.

Tjipp!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0