Bubbel och inskolning på dagis

God kväll på er och hoppas ni haft en bra måndag och en bra start på en ny vecka. 
 
Idag var det dags för lillan att börja på dagis. Kl 10.00 var det dags att vara på plats. Lillan var redo att gå ut redan när hon vaknade. Hon brukar börja dagen med att gå till dörren 😂
 
 
 
 
 
Nu är vi redo. Låt oss åka mamma! 
Vi tog cykeln till dagis det var ju så fint och härligt väder. 
 
Azzarina tyckte det var väldigt spännande att vara på dagis. Hon gick glatt runt och kika in i de olika rummen och verkade inte bekymrad över att vara en bit ifrån oss. När vi skulle gå hem blev hon super ledsen och ville inte alls detta. Tillbaka igen i morgon :) 
 
På eftermiddagen åkte vi till ett företag i byn för att fixa med en skylt till min nya lokal. Skà ha loggan och telefonnummer på en skylt som ska hänga utanför ytterdörren. Kommer bli så fint. Längtar så tills jag ska handla möbler och börja inreda. 
 
Väl hemma var det dags att börja förbereda för kvällens visning. Det var min granne som bokade en visning med fotbad. Tyckte det var smidigare att vara hos mig för att inte behöva släpa med alla baljor och produkter. Det var visning med fotbad Som blev väldigt uppskattat av både fötter och deltagare. 
 
 
Vi tände lite ljus, åt ostbricka och lyssnade på lugn musik i bakgrunden. Det var en väldigt trevlig kväll med många härliga tjejer. 
 
 
 
Jag hade förberett små presentpåsar till värdinnan och bjöd på välkomstdrink. 
 
En väldigt bra måndag med andra ord. Ett kanon bra sätt att starta veckan på :) 
 
Ha det bra på er. 
Kram 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0