Söndag söndag söndag

Är det bara jag som känner att man upprepar samma sak flera gånger varje dag? Vet inte vad det är med barnen just nu men det är mest tjat tjat tjat. Är det nån slags för-tonår, hormoner eller vad är det som gör mina små älskade pluttar till små älskade monster? Allt ska ifrågasättas och att få hjälp med minsta lilla är nästan omöjligt utan fajt. Men skam den som ger sig som med allt annat. Konsekvens konsekvens komsekvens. Och mobil och spelförbud hjälper till 😂👏

Igår var vi hos Peters familj och firade hans lillasyster som fyllt 20. En trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.

En stund innan vi skulle åka blev jag sugen på att klättra lite min poledance stång. Sen jag köpte den när jag fyllde år har mitt största mål varit att kunna klättra upp på den. Alltså klättra upp och röra vid taket. Körde mitt program som jag brukar göra för att komma igång lite nu. Och brukar avsluta med att hänga i den så länge jag kan på olika vis för att få upp styrkan i armarna. Testade och klättra upp igen och jodå nu nådde jag taket! Inte bara en utan fyra gånger. Helt fantastisk känsla. Känner mig så på topp just nu.

Full av energi, förväntan och glädje. Mål efter mål blir uppfyllt och mitt stora mål för april känns som det faktiskt är möjligt! Det SKA gå. På måndag annandag påsk kör jag igång en 9 dagars kickstart. En utrensning och omstart av kroppen, varit mycket fusk och onödigt senaste tiden. Så nu är det verkligen dags för den där kroppen jag längtar efter och förtjänar :)

Vill du hänga på? Säg till så berättar jag mer 🌟🥂👍💚

Åh förresten missa ej vår helt nya hudvårdsserie :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0