Wow

Det är så himla coolt. Fick veta av min handledare idag att jag var med på topplistan på Forevers hemsida bland de bäst säljande i april. Närmare bestämt på en 18:de plats av flera flera 1000 säljare i Sverige. Hur grymt är inte det då. Och jag är ingen SäLJaRe!!

Eller jo vänta det är ju det jag är. Hur kommer det sig att det ses som något negativt att vara en säljare. Jag säljer produkter och tjänster, alltså en säljare. Är jag dryg och tjatig, ja lite ibland kanske 😜 Men jag skulle verkligen inte kunna sälja sand i Sahara eller regnbyxor för den delen.

Vad jag däremot kan är att rekommendera något som jag tror på. Något kag testat, som jag vet är bra. Och funkar för mig. Kan du rekommendera en bra film till någon du känner, eller en restaurang? Ja, då kan du tipsa om ett grymt shampoo, hudkräm eller dryck också som du gillar. Och dessutom få ersättning för dina rekommendationer när de handlar av dig. Kanon tycker jag 👌🌸

18:de bäst i Sverige!!! Hallå, jag. Som inte ens vågade säga något om att jag börjat med Forever eller ens tipsa om mitt bra shampoo när någon pratade om sitt slitna hår. 🙈

Fick också en ny tjej i teamet idag 👏👏 super spännande att få hjälpa henne på igång med sin Foreverresa :D

Super mysigt fik/resturang i Markaryd. Gräddhyllan :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0