Ännu en helg lider mot sitt dlut

Är det bara jag som tycker att helgerna går lite för fort? Vilken tur att jag var ledig i fredags och är ledig igen i morgon ;) eller ja nästan ledig iaf. Lite varor att leverera till kunder, möten att boka och nya teammedlemmar att stämma av med. Men sådant känns inte som jobb.

Har haft en fantastisk helg. I lördags var vi bara hemma och hade det mysigt. Fixade i trädgården och åt frukost utomhus.
Vi spelade badminton på nya settet som Peter var i väg och fyndade.

Idag sov vi alla till kl 8.00. Lyxigt :) kl 9.15 begav jag mig till Värnamo för en härlig lunch hos min handledare med goa kollegor från teamet. Det är alltid så kul att komma dit för alla är glada och positiva. Och försöker hitta lösningar om någon tycker något är svårt. Det känns att vi är där för att hjälpa varandra och att de verkligen bryr sig om hur det går för mig. Vad jag vill och varför. Och hur kan de hjälpa mig att komma dit :D Super härligt att vi lyfter varandra ist för vassa armbågar och sig själv först.

Sedan var det direkt hem och hämta familjen för kalas hos barnens kusin som fyllt 8. Vi var ute hela tiden och det är så härligt att njuta av solen. Jag älskar verkligen som och värme. Min hud är skeptisk ;) Men solkräm på och sedan aloe Vera gelly efter så får även huden bästa förutsättningar för att kunna njuta av solen. I morgon kommer ett inlägg om hur ni kan skydda er mot mindre trevliga saker som hör sommaren till. Läs då :)

Vill också tips om vår träningsbox. Ett färdigt paket med träningsschema och färdig räknat kostschema. Nu kan du låna hem en Box av mig i 3 dagar för att testa upplägget och smaka på produkterna. På så vis köper du inte grisen i säcken. Du har inget köpkrav efter du lånat och skulle du köpa och ändå ångra dig har du 90 dagars nöjdkundgaranti.
Så fritt fram att prova 🌸🥂

Bild från tidningen Hälsa och Fitness som tipsar om vår Argi+.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0