Bättre sent än aldrig!

Så trött när jag slutade jobba idag 21.30. Trött i kropp och framför allt i knoppen. Var beredd på att åka direkt hem och lägga mig och sova. Ska börja kl 7.00 igen i morgon bitti.

Men så när jag kom ut från jobbet och kände hur skönt det var ute och inte mörkt ännu heller så kände jag att jag nog skulle passa på och hinna ut en runda.

Sagt och gjort. Hem och bytade om till träningskläder och i väg. Blev 30 min isf för 20 var planen men det var ju så skönt ute.

Och att få koppla in hörlurar i öronen och bara njuta av musiken, utan att prata med någon, är härligt. Tankarna kan vandra i väg vart dom vill. Väldigt nöjd med mig själv just nu 👏

Nu blir det att krypa ner hos den sovande dottern och mysa lite. Vi hade en fin förmiddag ihop idag. Vi var i stallet och fixade och tittade på hästarna. När vi kom hem gjorde vi pannkakor tillsammans och sov sedan en liten stund ihop innan det var dags för jobb och förskola 🌺🌟




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0