Oj vad dålig jag blivit...

.. på att blogga. Går upp pch ner med motivationen. Ni får protestera om ni tycker jag blir för tråkig.

Just nu händer det mycket hela tiden. Det vankas jul med stormsteg och vi ska vara hemma hos oss. Super trevligt. I veckan har barnen varit på dagis som de brukar och jag och Casper var på ÖF i Munka med Malin och Melvin. Det är bara för bebisar. Nu på onsdag är det julavslutning med julfika och mys. På eftermiddagen bakade vi pepparkakor med alla barnen. Leon, Noel och Nellie. Det  gick bra och de var duktiga och kavlade och tryckte figurer i degen. De åt ju lite också men det får man ta! Det blev bra och hur goda som helst.

I torsdags var vi hemma hos Emma och lekte med barnen. Malin var också där med sina barn. André sov i bilen så vi träffade bara Emma. Men det var trevligt ändå och Leon och Noel lekte fint. Det blev lite kex och fika med. Mysigt.

I fredags var Anna, Nilkas, Nathalie och Kellie här. Vi gjorde hamburgare och såg finalen på Idol. Var ju tyvärr Erik som vann. Men kanske var bra det för Calle som får många alternativ att välja mellan. Erik är ju fast vi det han vinner. Det var en bra kväll med trevligt sällskap och gott att äta.

På lördagen var vi hos mamma. Pia och Magnus passade huset. Vi byggde pepparkakshus och fikade och åt sedan på kvällen också. Vi var alla syskon, både Pias och Magnus (utom Markus) och alla barnen. Det var en trevlig men intensiv dag. Vårt hus fick en röst så tyvärr vann vi inte. Li och Zebastian vann. Duktiga. På kvällen åkte jag hem till Anna. Niklas var ute och svirade och Martin gick på Lussevaka medPia, Magnus, Anne och Markus. Jag var helt ledig från barnen. Malin passade. Det var super skönt. Bara snacka lite skit och umgås lite själv. Två coola brudar på samma nivå :-)

Igår morse lussade vi för Martin på sängen. Han blev glad även om han var trött. Frukost och allt fick han. Mysig dag hemma med barnen. På kvällen kom farmor och farfar och pratade om julen. Vi ska ju vara här med Martins föräldrar, bröder och morfar. Med respektive och barn. Tror det kommer bli en super mysig dag.

Nu snöar det!! Mys mys.. hoppas det stannar till jul. Mest troligt inte. I kväll ska Leon och Noel gå Lucia på dagis. De ska vara pepparkaksgubbar. Det ska vi så klart gå och se. Stora de är nu mina älskade snuttar. Snart två år!


Farfar är favoriten!



Alla kusinerna på min sida!


Nathalie på besök.


Lusse för pappa på morgonen!


Busungarna!
Anonym
2009-12-16 @ 08:39:26

kul läsa din blogg :)



kul när du uppdatera



fina bilder :P:P fin familj ni e



/emma

Anna
2009-12-18 @ 21:26:12

Så SÖÖÖÖÖTAA!!!! DU!, jag fick en toppen idé! har ni en bra pulkabacke i östra?? annars har vi i stidsvig. kanske kan träffas och åka :) vi kan ju höras om det. men hinner inte nu i helgen :( kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0