Mammaträff och bröllop!!

Idag hade jag besök av några mammor. Cecilia med Ludvig och Anton, Malin med André och Caroline med Seth. Det var roligt och skönt för barnen att leka av sig. De hade nog kul alla. Verkar i alla fall så.

Efter besöket åkte jag, Li, Zeb, Leon och Noel till Väla. Där köpte vi papper och olika saker till inbjudningskorten. Hade budget på 1500 på inbjudningskorten. När kuverten kommer som jag fick beställa slutar notan på 845 kr. Det är ju helt oki. Så är där lite utrymme för porto också som jag glömt räkna medså det är kanon.

Har lånat en skärmaskin av mammas jobb. Där man skär papper så blir det snyggare än att klippa. Martin är ledig i morgon, så då blir det klippa av. Jag har varit hos mamma och skrivit ut alla papper också nu på kvällen.

Åh allt är så spännande nu igen. Det är på riktigt nu ju. Ska göra kort och skicka och sen finns det ingen återvändo. Wie jag ska verkligen gifta mig och bli fru Agersten. Åsa Agersten!! Wow vad läckert!!

Kram och hej!!
Anonym
2009-02-20 @ 21:15:38
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Gud va skoj för dej gumman <3

Julia
2009-02-21 @ 00:26:22
URL: http://jules83.blogg.se/

Naaaw, va skönt o höra att allt löst sig ( : Eh jag ser fram emot att få inbjudningskort ?! :P Puss o kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0