Onsdag!!

Idag är det onsdag. Helt vanlig dag. Fick sovmorgon i morse och sov till 10.30. Hur skönt som helst.  

Igår var jag hos BM för jag haft så ont i min mage. Hon skickade mig vidare till gynakuten i Helsingborg. Ringde dit och skulle försöka få en tid. Det var väldigt svårt och jag blev verkligen dåligt mött. Slutade med att jag la på och började gråta. Martin fick ringa upp dem och fråga vad de höll på med. Till slut fick vi i alla fall komma in. Alltvar bra och det såg fint ut. Gjorde ett vul och det var härligt att se det lilla livet. Och ja, där var bara en. Hur mysigt som helst.

Idag jobbar Martin kväll och jag, Li och Zebastian har TVn för oss själva. Just nu ser vi arga snickaren sedan blir det riskförlossningar. Jag och Martin har sökt ca 10 jobb till Martin idag, Hoppas nu att något går hem. Ska ringa några i morgon också.

MIddag idag: Fisk med sås och potatis. Jag stekte fisken tillsammans med paprika  och tomat. Citronpeppar och curry. Hällde på grädde, creame fraish, fiskbuljong, lite matlagningsvin och salt. Kokt potatis. Super gott och fick bästa betyg av alla barnen. 

Oj nu fick jag näsblod.

Hej hej!!
Anonym
2009-02-18 @ 21:09:01
URL: http://mammanemma.blogg.se/

10 jobb ... hoppas ni får ett!!



usch bli såå dålit bemött




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0