Dop i morgon!!

I morgon är det äntligen dags för dopet. Det är alltså full rulle hela dagen och i går och i morgon! Igår var vi i lokalen och flyttade bord, dukade och gjorde i ordning!! Det blir så fint med alla servetter och ljus. Idag ska jag tillbaka sesan för att fixa lite med dekorationer och ta dit det sista.

Idag har jag och barnen varit hos min mamma och lagat soppan vi ska bjuda på. Det är en vintersoppa med köttfärs, vitkol, potatis och ris. Supergod! Med knäckebröd och ost. Sedan blir det klart kakor och tårta och kaffe.
Nu har jag strukit alla kläderna och hängt upp dem och gjort i ordning med det. Skönt att få det fixat. Nu ska vi snart äta sedan blir det bada barnen och som sagt åka till lokalen och fixa det sista.

Måste även slå in Caspers doppresent från mig och Martin. En super söt speldosa formad som en stjärna. Nej nu måste jag fortsätta med detta!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0