Varit tyst här ett tag nu!

Vi har haft fullt upp med att renovera badrummet och fixa i källaren. Det blir helt nytt i badrummet, kakel och klinker, duschpanel, vaskar och allt. Bastun ska ställas i ordning och sedan byggs det en relax. I den ska det finns vilstolar, TV, stereo, öl/vinkyl. Det börjar ta form och det är kul.

Li, Zeb ocg Big är hos oss. Det är trevligt men intensivt. Blir många till middagen men samtidigt har jag barnvakter så jag kan hjälpa Martin och då får vi gjort en massa. Casper är sex v i morgon. Tiden går kanon fort och jag hinner knappt med. Nyss var jag höggravid och nu är det snart jul.

Noel har börjat vakna tidigt. Mellan halv sex och sex. Han är ofta helt hysterisk och väcker Leon. Sedan ska de inte somna om och båda ska ligga hos mamma. Helst ovanpå mig. Hur drygt som helst. Men man får väl vänja sig vid det. Noel har också börjat prata en massa och säger flera ord. Så roligt. Han säger, Pia, Big, bil, bebis, titta, tittut m.m. Leon pekar på Casper och säger Pappoooor!! Så roligt!

Igår bakade jag lussebullar! Kanon gott. Det var kanske lite tidigt men det är underbart och det godaste som finns! Brukar äta den första på Norra Vrams julmarknad som är tradition. Men får väl ta en där också!! 

I fredags var Anna och Niklas här och vi gjorde hemmagjord pizza och tittade på Idol, åt godis och spelade spel. Det var hur trevligt som helst. Tycker verkligen om att umgås med dem. Det är så lätta att ha att göra med, jordnära människor helt i min smak!! 

Får väl göra något nu!! Hej hej!
Anna
2009-10-26 @ 20:38:53

awww <3 vi tycker om att vara med er med! hade supermysigt i fredags med en liten "vuxenspelmyskväll"! får träffas snart igen om inget annat så ses ju vi på partyt ;) kram till dig och pojkarna från oss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0