Helgen!!

I fredags var vi bara hemma och hade fredagsmys jag och Martin. Det blev film, godis och läsk. Martin kom hem kl kvart över åtta så det var precis i tid till Talang hann börja. Det var mysigt. Vi hade video date med Maria     
(o Linus) på msn. Så jäkla roligt man kan ha i en webkamera utan att man ens hör varandra!! Ayo technology!

Igår var det en lång dag. På förmiddagen jobbade Martin. Sedan åkte jag till Åstorp och gick/sprang en runda. Helt underbart att komma ut i friska luften och njuta av den underbara naturen som är uppe på åsen. När jag kom hem röjde vi i carporten och lastade släptet med all skit. Sedan körde Martin iväg med den till tippen. Borta!! Så skönt. Under tiden klippte jag rosbuskarna och rensade lite ogräs. Anna kom förbi och förlåt Anna men det var så jäkla roligt. När hon såg mig sitta och pilla i jorden sa hon: Nu blev jag också lite pillesugen!! Oj, så kan de gå när man pratar utan att tänka först. Eller varav huvudet är fullt pratar munnen. <3<3

Kl sex åkte jag och Anna till Janni/Julia i Klippan för att göra oss i ordning. Janni är så snäll och sminkar oss och fixar vårt hår. Sedan åkte vi till Ängelholm för förfest hos Pia och Magnus. Där var även Malin Daniel, Camilla Fredrik och Gabby och Benny. Där blev det lite ostbricka och singstar. Skit kul. Sedan gick jag, Anna och Janni till 57an. Så jäkla roligt vi hade. Kanske inte Anna som inte dansar så mycket. Men jag tror hon tyckte det var skönt att komma ut lite utan man och barn. Jag, Janni och Anna är fan en perfekt kombo!! Vi är lika galna, hämningslösa brudar utan skam eller blyghet. Underbart. I love you girls <3<3 Hade verkligen super topper kul. Kl 3 kom snälle Linus och hämtade oss. Stackare han måste trott vi var helt koko! Och då var vi inte speciellt fulla. Jaja.. det bjuder vi på. Bilder finns på min facebook och kommer komma även här senare. Kom i säng vid halv fem. Martin började jobba halv åtta så kl sju var det bara att gå upp igen.

Idag har vi haft en mysig dag i trädgården hemma hos min mamma. Vi har fikat, haft picknic, tittat på ankorna, matat hönorna och kastat sten i dammen. Kusinerna var också där så det var dubbelt kul tyckte barnen.

På kvällen har vi varit hos min pappa som fyller år i morgon. Vi fick super god thaimat. Säga vad man vill om hans thailändska fru men laga mat kan hon jäklar i det!!! Mums!

Nu ska jag drick aupp mitt te sedan krypa ner under mitt gosiga duntäcke och hoppa spå en natt lika skön som helgen varit underbar!! =)

Anonym
2010-04-26 @ 07:58:22
URL: http://mammanemma.blogg.se/

fullt upp men låter som du/ ni haft kul :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0