One of this days!

Mitt glada humör från i går höll tyvärr inte i sig så länge. Barnen varit gnälliga hela dagen och den alltid så glada Casper har varit svår att somna. Varit helt övertrött men ändå vägrat att somna. Jobbigt.

Var hos sjukgymnasten idag. Fick ha med mig Casper för Leon och Noel var hemma från dagis. Det gick bra och han var duktig. Hon kände och gick igenom mig ordentligt. Hmm det lät kanske fel insåg jag nu!! Men det var inte bokstavligt!! Böjde och bände och tryckte och kände.. det blir inte bättre!! Till slut konstaterade hon att jag är väldigt rörlig och mina problem förmodligen kommer sig av foglossningar och liknande i samband med graviditet och förlossningar. SÅ jag fick grundläggande övningar som jag ska gör hemma 10-15 2-3 gånger om dagen. Får inte springa på ett tag men gärna med cykel och crosstrainer.

Jag har städat vårt sovrum idag. SKönt få det gjort. Fixat med spjälsäng till Casper. Tänkte byta från vaggan och se om han sover lite bättre. Vi får se.


Har tränat idag också. 20 min cykel med hög puls, 7 min vrosstrainer, springandes. Hantlar, gummiband, balansboll, abslider och situps. Känns härligt skönt. Har jag verättat att vi beställt ett hemmagym?? Där finns allt på det. Från rodd, bänkpress till bröst och armar. Ett multigym med utrustning på alla fyra sidor. Ska bli roligt att få hem det och sätta fart med lite styrka också. Martin ska hjälpa mig lägga upp ett schema för hur jag ska träna.

Spännnade. Massamotivation och är super laddad nu!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0