Första veckan 2011

Då var den första veckan på nya året slut. Det var en bra vecka.

Igår var jag, Martin, Li och barnen på sjukhuset i helsingborg. Prematurföreningen hade julgransplundring och årsmöte med styrelsen. Första gången jag kunde vara med eftersom vi brukar vara i Sälen. Tyvärr fick vi ställa in det detta året. Pojkarna gillade dansen runt granen, fikan och fiskedammen.

Barnen ska börja på gympa. Det blir det i stället för simning i år. Kan va kul prova på något nytt. Hitta en grupp här i byn som är för barn mellan 1 och 3 år. Det är ju perfekt att alla kan gå i samma. Ska bli spännande och pojkarna ser fram emot det.

I fredags hade Leon och Noel övernattnings besök. Det var deras kusin Nellie som var på besök. Pojkarna hade svårt att somna och ville mest kolla på Nellie i sin säng. Men det gick bra och de somnade tillslut.

I dag är det exakt en vecka sedan Leon och Noel slutade med välling. De får ingen välling varken på morgonen eller kvällen. De är duktiga och har inte frågat efter det. Noel frågade efter det en gång i natt men jag sa han fick vänta tills gröten på morgonen. Det var inga protester och han somnade om på min arm. Mysigt!

Casper sover fortfarande inte hela natten och det är ganska på frestande att han inte sover så många timmar i sträck. Det tar på min ork och tålamod och goda humör. Men det känns som om det trots allt börjar ta sig och det går lite längre mellan det att han vaknar.

Lite bilder från 2010













Anonym
2011-01-10 @ 13:54:53

trist ni ej kunde sälen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0