Tankar på stranden..

Åkte till stranden för någon vecka sedan. Satt där och bara insöp omgivningen. Laddade upp mina batterier och fyllde på depåerna. Lät tankarna flöda fritt. Följande kom från mina tankar, Frn er till mig.. ocensurerat:

Sparkar av mig skorna och låter den kyliga sanden kyssa mina fötter.
De milda vindarna smeker mina kinder. Vattnet skvalpar och skapar ljuv musik i mina öron.
Porlandet skapar ro i min själ. Solens strålar är varma som elden och skänker mig värme inifrån och ut.
Jag känner de fyra elementen mötas och skapa en kraft i det femte och viktigaste elementet. Nämligen mig!
Ingen plats möts alla elementen lika tydligt och inte heller har någon plats lika stor påverkan på mig. Detta är den plats jag trivs alldra bäst av alla. På en filt på en strand med solen i mitt ansikte och lätta milda vindar. De plats jag trivs som bäst och som skapar lugn, trygghet och harmoni i mig. Här kan jag bara vara. Jag har ett eget unikt "bara vara" värde. Det är lätt att glömma det och jag hittar det igen. Min kropp och själ blir ett med varandra och helas igen.

Ja lite kymigt kanske, men det var mina tankar.

Idag har jag och pojkarna och Li varit på grillkväll på dagis. Det var super mysigt.
I går var jag hos läkaren som berättade att jag lider av utmattning. Min kropp är trött och börjar värka i leder och muskler. Jag sover för lite i förhållande till hur aktiv jag är. Och visst har jag många bollar i luften, men har inte känt mig så trött som kroppen menar att jag faktiskt är. Från och med nu ska jag ta ställning till mitt liv. Prioritera och göra de saker som jag verkligen vill och inget annat. Pluggar jag så ör dte skolan som gäller och jobbar jag så får jobbet styra. Därutöver är det barnen, hemmet, träningen och Mig själv!!

Om det är någon som har frågor eller funderingar om min och min mans återförening så går det bra att ställa dem eller framföra eventuella tankar. Till alla ni som hejar på oss och är glada för vår skull vill jag säga TACK!! Det värmer och det ger oss styrka att veta att ni tror på oss och hoppas för vår skull. Ni övriga (som jag vet finns) kan hålla era negativa tankar och felaktiga bedömningar för er själv. Som sagt har ni funderinga ta reda på sanningen. Jag svara gärna och gör det ärligt :) 

En lite dikt: 

Jag vill gömma mig en stund,
somna och sova en liten blund.
Med dina armar runt min kropp,
i din famn känna allt hopp.


Begrava näsan mot ditt bröst,
känna din värme som ger mig tröst.
Stryka mina fingrar genom ditt hår,
försiktigt smeka ditt lår.


Dina läppar med mina försiktigt smeka,
och med min tunga över din kropp leka.
Känna min kropp skaka när vi blir ett,
och tillslut somna om i din famn så lätt

Puss älskar dig mannen min <3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0